Roca Gallery

Platforma cyfrowa www.rocagallery.com to inicjatywa marki Roca, której celem jest propagowanie najlepszej architektury i designu. W projekt zaangażowanych jest trzydziestu międzynarodowych dziennikarzy, nowe ciekawe artykułu będą się pojawiały co tydzień.

Grono ekspertów wspólnie ustaliło przeznaczenie i kierunek rozwoju strony na pierwszym corocznym spotkaniu. W skład zespołu ekspertów wchodzą: Jane Duncan (ex-prezydent Królewskiego Instytutu Architektów Brytyjskich, Jonathan Bell – dziennikarz magazynu Wallpaper oraz Raya Ani (ex-prezydent Amerykańskiego Instytutu Architektów, oddział + Środkowy Wschód).

 

 

Roca wprowadza nową platformę cyfrową, Roca Gallery, której celem jest propagowanie dobrej architektury i designu oraz skupienie wokół niej profesjonalistów. Grupa 12 osób i 30 międzynarodowych dziennikarzy jest zaangażowana w projekt, który co tydzień będzie dostarczał nowe informacje ze świata architektury. Strona jest dostępna w dwóch językach – angielskim i hiszpańskim.

Co miesiąc tematyka będzie skupiała się wokół innego zagadnienia. Pierwszy miesiąc będzie poświęcony tematyce: „Miejski versus wiejski”, mowa będzie o projektach, które respektują względy ochrony środowiska, zrównoważonego rozwoju, piękna i lekkości natury. „Mega – miasta, miejskie ogrody, zasiedlane ponownie wioski, krajobrazy miejskie, królestwa zwierząt, Obserwujemy zmianę między środowiskiem miejskim i wiejskim i reakcję architektów, projektantów i artystów.”

Nadchodzące artykuły

  1. Connection in a Material World
  2. The Afterlife of architecture
  3. One Ocean
  4. Want more, use less

Intencją grupy Roca jest ,aby poprzez tą platformę poddać dyskusji tematykę, która dotyczy i wpływa na nas wszystkich – mówi, Xavier Torras, dyrektor komunikacji i brandingu korporacynjnego Roca. Zespół ekspertów każdego roku będzie wybierać nową tematykę. Współpracownicy czyli grupa stworzona z dziennikarzy, fotografów, architektów, projektantów i artystów, którzy współtworzą platformę zostali wybrani ze względu na swoje doświadczenie i rozległą wiedzę na temat architektury i designu. Ich opinie dostarczą nam bezcenne osobiste i bezpośrednie wrażenia. W tym miesiącu zobaczymy artykuły Benjamina Prosky, Dyrektora wykonawczego Amerykańskiego Instytutu architektów oddziału Nowy York, fotografa Stefana Baumanna, Martina Azua, projektanta i założyciela salonów sprzedaży” Numbered store”, Patricii Espinosa, dziennikarki specjalizującej się we wzornictwie, która współpracuje z różnymi mediami takimi jak: XL Semana i ABC.

Roca, z ponad 100-letni doświadczeniem, jako lider w designie, produkcji i dystrybucji wyposażenia łazienkowego, propaguje wysokiej jakości treści poprzez platformę cyfrową, aby dostarczać wiedze z zakresu architektury, wzornictwa, innowacji i zrównoważonego rozwoju, które są ważne i interesujące dla społeczności zarówno lokalnej jak i międzynarodowej.

Treści podzielone są na cztery działy:

  1. Widok na architekturę
  2. zbliżenie na wzornictwo
  3. przyszłość
  4. świat według zrównoważonego rozwoju.

Galerie Roca
to miejsca nieustającego dialogu skupiające profesjonalistów, dla których istotne są zagadnienia innowacji w przestrzeni łazienkowej. Znacznie ważniejsze dla galerii Roca niż samo fizyczne miejsce jest koncepcja budowania platformy, która wyraża obecną rzeczywistość, przyszłe wyzwania z perspektywy marki i jej wartości jak: wzornictwo, innowacja, zrównoważony rozwój, komfort życia. Galerie Roca mieszczą się w Londynie, Shanghaju, Pekinie, Barcelonie, Madrycie i Lizbonie współtworząc międzynarodową strategię marki Roca i formując globalną sieć ekspansji.
www.rocagallery.com

ROCA
oferuje produkty wyposażenia łazienki, kładąc nacisk na ich design i funkcjonalność. W ofercie firmy znajdują się kompleksowe wyposażenie przestrzeni łazienkowej – ceramika, meble łazienkowe, dodatki, baterie, stelaże podtynkowe i przyciski, wanny, w tym z hydromasażem, kabiny oraz brodziki, Jej początki sięgają roku 1917, kiedy to rodzina Roca rozpoczęła budowę swojego pierwszego zakładu produkcyjnego w Gavà (Barcelona). Po stu latach od chwili powstania, firma zatrudnia ponad 23 600 pracowników i posiada 78 zakładów produkcyjnych, w ponad 170 rynkach na pięciu kontynentach.